Tech Support / Customer Service – Berlin (Berlin)

Are you eager to be part of the AI revolution? Do you want to Work
in the middle of Berlin, for a bright new start-up using Voice
Recognition and Artificial Intelligence for customer interaction?
Submit your application now!What will you do?You’ll support IT
System Administrators and non-technical customers using the
platform in their IT network. You will be involved with the
on-boarding process and provide technical support after they go
live. You will help set build standards and continue to improve the
implementation and commissioning of the product. you need to a good
command of Network monitoring tools and great German communication
skills.What are the benefits?- Salary up to 40k EUR annually-
Continued education and development programs- Career pathways to
leadership roles among an international team- Flat hierarchies,
freedom of design to realize your own ideas- Modern office,
flexible working hours, team events, fruits and drinks- The office
is in the heart of Berlin and easily accessible via public
transportWhat must you have?- Good experience with Network
Monitoring tools- At least 1 yr experience as a Network
Administrator and/or IT Help Desk- Customer Service oriented/Great
communication skills- As an Advantage you will also have experience
with: VoIP/Telecommunication – Very good German skills
requiredAbout the companyMy client is a new face in the Berlin
Artificial Intelligence, but already has major clients on board
like Omio, DB, E.ON, and BVG. They provide customers of all
industries with a 24/7 support and ticketing infrastructure with
voice driven automation.Would you like to know more?After you send
me your CV (no cover letter required), we will discuss your
background and interests in detail, I will contact the customer on
your behalf and make sure you are well prepared for future
conversations.If the position described above does not fit, we can
discuss other vacancies from my portfolio.I look forward to your
response, talk soon.Ramon FernandezMy contact details:+49 89 3803
7435ramon.fernandez@darwinrecruitment.comYour dream job is just an
application or click away!Connect with me on LinkedIn and Xing to
stay up-to-date with other exciting opportunities.* Xing:
https://xing.to/10983* LinkedIn: https://linkedin.com/in/10983

Firmenkontakt und Herausgeber des Stellenangebots:

Darwin Recruitment

Für das oben stehende Stellenangebot ist allein der jeweils angegebene Herausgeber
(siehe Firmenkontakt oben) verantwortlich. Dieser ist in der Regel auch Urheber des Stellenagebotstextes,
sowie der angehängten Bild-, Ton-, Video-, Medien- und Informationsmaterialien. Die United News Network GmbH
übernimmt keine Haftung für die Korrektheit oder Vollständigkeit des dargestellten Stellenangebots. Auch bei
Übertragungsfehlern oder anderen Störungen haftet sie nur im Fall von Vorsatz oder grober Fahrlässigkeit.
Die Nutzung von hier archivierten Informationen zur Eigeninformation und redaktionellen Weiterverarbeitung
ist in der Regel kostenfrei. Bitte klären Sie vor einer Weiterverwendung urheberrechtliche Fragen mit dem
angegebenen Herausgeber. Eine systematische Speicherung dieser Daten sowie die Verwendung auch von Teilen
dieses Datenbankwerks sind nur mit schriftlicher Genehmigung durch die United News Network GmbH gestattet.